Studievoorlichting

• Master's Open Day 9 oktober 2024 (online)

tot
      Op 9 oktober 2024 vindt de Master's Open Day van de Universiteit Utrecht plaats.
    • Bachelor Open Dag 16 oktober 2024 (online)

tot
      Op 16 oktober 2024 vindt de (online) Bachelor Open Dag van de Universiteit Utrecht plaats.
    • Jaarlijkse Themamiddag Aansluiting vo-wo

Op de jaarlijkse themamiddag van de Universiteit Utrecht over de overgang van het voortgezet onderwijs naar het universitair onderwijs komen de nieuwste wetenschappelijke inzichten over 'leren' en 'gedrag' aan bod. Daarnaast staan de schijnwerpers op een of meerdere (nieuwe) studies. De middag is bestemd voor decanen, docenten en leidinggevenden uit het vo.
    • Bachelor Open Dagen 15 november 2024

tot
      Op 15 en 16 november 2024 vinden de Bachelor Open Dagen van de Universiteit Utrecht plaats.
    • Bachelor Open Dagen 16 november 2024