• Nieuws

• Agenda

• Lunchlezing Marieke Schuurmans: HELP! Van falen kun je leren

tot
      Op 14 mei organiseert De Nieuwe Utrechtse School een lunchlezing van Marieke Schuurmans, getiteld ‘HELP! Van falen kun je leren’.
    • Open sessie over democratie

tot
      Onderzoeksnetwerk Institutions for Open Societies (IOS) nodigt iedereen met een interesse in democratie en vooral early career onderzoekers uit voor dinsdag 28 mei. In deze bijeenkomst willen we voortbouwen op de huidige discussies en een open ruimte bieden om te werken aan gezamenlijke initiatieven en samenwerking tussen verschillende IOS platforms en daarbuiten.
    • De Grote Europashow

tot
      Futures of Democracy, een Institutions for Open Societies' Platform nodigt UU studenten en medewerkers uit om op dinsdag 4 juni Europa en de Europese politiek te verkennen. Op een humorvolle, interactieve manier stomen De Kiesmannen iedereen klaar voor de aankomende Europese Verkiezingen. Waarom is dit belangrijk én leuk? Kom het zelf meemaken!