Alumni van Utrecht University School of Economics (U.S.E.)

De Utrecht University School of Economics wil graag contact houden met alumni van onze bacheloropleiding en masterprogramma's. Zij zijn onze ambassadeurs. We willen ze graag betrekken bij evenementen, als gastdocenten en bij de verdere ontwikkeling van onze opleidingen om te zorgen dat deze goed aansluiten op de arbeidsmarkt.

Alumni coördinator

Wil jij een evenement organiseren voor mensen van je eigen cohort en zou je hierbij wat hulp kunnen gebruiken, heb je interesse in het geven van workshops, laat je studenten graag jouw werkplek zien, heb je interessante stages en/of banen of heb je andere suggesties en tips?
Stuur dan een e-mail naar
Thérèse Albers: alumni.use@uu.nl

Houd contact

Volg U.S.E. op Linkedin:

Alumni Board

U.S.E heeft haar eigen U.S.E. Alumni Board met daarin alumni, U.S.E. medewerkers en ECU’92. Zij organiseren evenementen en bevorderen en initiëren in het vergroten van het contact tussen het werkveld en studenten. Wil je meer weten, heb je ideeën over het verbinden van alumni en studenten of wil je bijdragen aan de alumni board? Mail ons op alumni.use@uu.nl.

Universiteit Utrecht

Het Alumnibureau / Universiteitsfonds van de Universiteit Utrecht organiseert veel evenementen en stimuleert alumni om deel te nemen aan een van de netwerken, zoals het Jong Alumni Netwerk (JAN). Bekijk hier de mogelijkheden.

Activiteiten archief

27 september 2019

Alumni evenement: U.S.E. Alumni BBQ

16 mei 2018