Culturele evenementen

• Faculty Club Happy Hour Mei

tot
      Op donderdag 2 mei organiseren we een Happy Hour in Zweedse sferen. Met het jaarlijkse Songfestival om de hoek, wordt het een avond vol muziek, plezier en natuurlijk de beste Eurovisiehits.
    • Faculty Club - Aspergediner 2024

tot
      Na het succes van voorgaande jaren organiseren we weer een Aspergediner. Gezellig samen dineren, genieten van een goed gesprek en genieten van Franse muziek.
    • KennisKnetters

tot
      Ontdek samen met onderzoekers de antwoorden op vragen tijdens KennisKnetters, een wetenschapsfestival voor kinderen waar je zoveel leert dat je hoofd er van knettert!
    • Faculty Club - Trilogie van de Rechtsstaat deel 2

tot
      De rechtsstaat en Europa – in aanloop naar de Europese verkiezingen. Tijdens deel 2 van de Trilogie van de rechtsstaat richten we onze aandacht op de rechtsstaat en Europa.
    • Faculty Club Happy Hour Juni met aansluitend Shared Dining diner

tot
      Op donderdag 6 juni vormt de Faculty Club het festivalhart van de Sharing Days van de Universiteit Utrecht. Daarom organiseren we een extra feestelijk Happy Hour en kun je na afloop genieten van een diner met heerlijke gerechtjes, uiteraard shared dining.