Equality Diversity & Inclusion Festival UU

tot

Wat hebben we de afgelopen 4 jaar bereikt op het gebied van Equality, Diversity & Inclusion bij de universiteit en welke uitdagingen zijn er nog? Tijdens het EDI-festival word je geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen op dit gebied en geïnspireerd om hier zelf mee aan de slag te gaan.

Heb je ideeën voor het EDI Festival? Of wil je een bijdrage leveren? Neem dan contact met ons op via edi.office@uu.nl. We hopen je de 24ste te zien!

Over EDI

Het doel van het programma Equality, Diversity & Inclusion (EDI) is dat iedereen zich welkom en gewaardeerd kan voelen bij de Universiteit Utrecht. Wij geloven dat diversiteit van medewerkers en studenten het academisch debat verrijkt en dat iedereen gelijke kansen verdient. Dit streven zien we als onze maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd