Adviescommissie Bèta OBP praat mee!

Wat is de adviescommissie Bèta OBP praat mee!

De adviescommissie Bèta OBP praat mee! is het medezeggenschapsorgaan voor het OBP. De commissie kan gevraagd en ongevraagd advies uitbrengen aan de directeur en aan de faculteitsraad. De commissie functioneert ook als klankbord voor de vertegenwoordiger van het OBP binnen de faculteitsraad.

Wat doet de adviescommissie Bèta OBP praat mee!

Onderwerpen die in de faculteitsraad aan de orde komen en van belang zijn voor het OBP/de diensten (huisvesting, begroting domeinen, personeelsbeleid) worden in de adviescommissie besproken. De adviescommissie Bèta OBP praat mee! zorgt ervoor dat de informatiestroom tussen het personeel en de faculteitsraad goed loopt. Daarnaast praat de adviescommissie met de faculteitsdirecteur, zodat ook hier een uitwisseling van informatie kan plaatsvinden.

Vergaderingen

De adviescommissie Bèta OBP praat mee! vergadert in principe altijd voorafgaand aan de vergaderingen van de faculteitsraad, elke zes weken. Daarnaast heeft de adviescommissie vier maal per jaar een eigen overleg met de directeur van de faculteit.

Leden adviescommissie Bèta OBP praat mee!

Vragen of opmerkingen?

Aarzel vooral niet om bovenstaande personen te benaderen. Zij zijn ervoor.